ebru23 ya uyutmuyo kizim cok hareketli bide saga sola donsem semsert toplaniyo surekli tuvaletr otursam toplaniyo sancim yok tas fibi karinlada yatilmiyo yarin sabah muayenem var 33+5deyim
ebru23 hanimhanimcik dus aldim sonra yurudum anneme gectim 4 saatir hala sert karnim aci cekiyorim resmen istanbul yagmuru da geldi nasil yagiyor
hanimhanimcik ebru23 4 saat boyunca hiç mi yumuşamadı? baya da uzun bir süreymiş ya bilemedim şimdi. yani arada sertleşmesi ağrıması normal ama bu kadar uzun süreliğine normal değil. erken doğum riskiniz felan var mıydı?
ebru23 hanimhanimcik yumusuyo gibi oluyo ama kizim geriyo kendini cok hareketli oda tetikliyo heralde erken dogum riskim yok sadece gelisim geriligi var 3 hafta yarin perinatolojiye gidicem detaylari ogrenmek icin
hanimhanimcik ebru23 süper o zaman yarın da bu soruyu sorabilirsiniz gereken cevabı vereceklerdir doktorlar daha iyi bilir
Taze1anne Sizin stresinizi mi hissediyor acaba. Biraz sakinleşip oraya odaklamadan derin nefesler alıp yumuşamaya ya da sessiz bir ortamda onunla konuşmayı mı deneseniz. 🥰