Kızlar sonunda bende bebeğime kovusdum çok şükür 🙏🏻🤗sabah erkenden saat 6- da ağrısız sizisiz hastaneye girdim tabi önceden doktorumla konuşmuştum sezeryan için gün vermişdi . Hastaneye gitdiyim gibi hazırladılar beni 1 saat içinde ameliyyat oldum Çok şükür oğlumu kucağıma aldim . Genel anestezi olduğum için hiçbir şey hatırlamıyorum Bildiyim şeyleri yazdım sizin için sonrası biraz ağrılı geçiyor yavaş yavas toparlaniyorum İnşaAllah 🙏🤗
-