Gokhangurbet58 NesSmAri ben 3 aydir toprak aseriyorum ama yiyemedim bi turlu dogumuma da cok az kaldi 8 gun kaldi avucumu ne kadar yaladiysam olmadi canm cekiyor simdi bahsedince bile agzim sulaniyo 😁
deletedmom6295 NesSmAri avcumu yalıyorum şeker hastasıyım ve tv izlerken bile şeker içerikli bir sürü şey görüyorum insan nefsi çekiyor 😀
Mry NesSmAri demir ilacı kullanıyor musun çünkü demir eksikliği olanlar toprak yemek ister yani aşermek değil
NesSmAri MucizemE teşekkür ederim normal de muşmulayı sevmem ama nasıl aşerdiğimi anlayamadım ya bulamadık Antalya’da yaşıyoruz yok
TuanaYldrm Gokhangurbet58 çok az yiyebilirsin bende toprak aşerdim ara arada hala aşeriyorum parmağımı batırıp az az alıyorum ağzıma ama temiz bir yerden al toprağı el ayak değmeyen biyerden ben tekkeden getirttim
Meray Tıbben aşermek diye bişey yokmuş Türk kadınlarının şımarıklığı demişti doktorum:) o yüzden bişey olmaz merak etme toprağı da yemiyiver eksik kalsın 😁😁
Deletedmom57 Meray doktorun yanlış demiş bence 😄 bende öyle düşünüyordum ta ki bi gece rüyamda şeftali görene kadar bide mevsimi değildi kaç gün ağzım sulu bi şekilde gezdim yiyene kadar yani gerçekten aşermek var ☺️
Gulyllu Meray ya evet bizim Fransızlar da pek inanmıyorlar bu duruma ama sadece bize özgü değil faslı komşularım var onlarda sa var bu durum
Gokhangurbet58 MevaBera evet baktir hepsi normal bizde sanki genetik gibi bsey olmu 😁 annem de hamileyken cani toprak istemis ablam da bnm de aylardir istiyor kimi ye diyor kimi yeme bakalim
YazCilegi NesSmAri halde tanıdıgım olsaydı sizin için araştırırdım. Ben hiç aşermedm Burda hamile manavı var mıdır acaba bilmiyorum 😏