VSeherA Hilal_cskn38 ilk hamileliğim ondan sordum acaba daha ne kadar alabilirim diye 😬 ben de ekmekten vazgeçemedim🥲 sağlık olsun veririz elbet 😍 çatlamadan atlatsaydım daha mutlu olurdum 😔
Hilal_cskn38 VSeherA bol bol su kesinlikle ve vücudunu bol bol hergün nemlendir kuru kesinlnlikle kalmasın ben çatlamadım şükür sabah akşam krem kullanıyorum mustelanın sürüyorum pahalı ama catlamaktan iyi
Hilal_cskn38 VSeherA ve son aya kadar kılo alınıyor faydalı şeyler yiyin bebek daha çok alır gerçi bünyeden bünyeye değişir
VSeherA Hilal_cskn38 ben de dikkat ettim ama oldu maalesef 😢 lierac önleyici jel, çatlak görünümü azaltan serumu da kullanıyorum ama etki etmiyor 😔 Teşekkür ederim yine de ❤️
VSeherA Hilal_cskn38 bebek zaten önden gidiyor, benim karnım aya göre hep fazla büyüktü o yüzden dayanamadı cildim büyük ihtimal 😬 doğuma üç ay var diyordum millet üç hafta sanıyordu o derece 🥲