Susuuuu bende ocak ayında ocak 25 gösteryo 😁son adet 20 Nisan bn şehir hastanesi ve embiye hanıma gdiyorm aritmide Adnan beyde aklımda kaldı, aslında şehir hastanesindeki doktorm cok cok iyi ama bn epiduralli istiyorum dayanamam gibi geliyor sancıya 🥺devlette epiduralli yapmıolar