Happy41 Elerini ayaklarini vs görüyormusunuz hic hareket ederken. Ben 30. Haftada hissetmistim. Çünkü hareket edince elleri alttaydi. Ayaklari ile tekmeleri yukarda resmen göğüs kafesime batiyordu otururken. Kafasini falan aşağıda hissediyordum hep totosu da yukarda kaldirip duruyordu. Birde hıçkırıklarını altta hissedince ve orasi atinca sürekli hıçkırirdi. 32. Hafta kontrolde dedim bu bebek baş aşağı döndü diye doktor bakti ultrasonda aynen dönmüş demisti. Şimdi doğdu da 2,5 aylık hala aynı hıçkırıklı 🌸