Busehabib 26 haftada oldum delta değildim. 3 hafta çok zorlandım. Hiç lokma yiyemedim. Sekerim tansiyonum aşırı düştü. Eklem ağrıları baş ağrısı sersemlik kusma ishal her zorluk vardı sadece öksürüğü hafif atlattım. Keçiboynuzu pekmezi yedim portakal yedim onlar dışında ne yesem çıkardım 2 kilo felan verdim o süreçte. Ama çok şükür bebeğinde sıkıntı olmadan atlattım. Bol sıvı almaya çalışın. Her gün düş alıp yastık çarşaf değişin. Eşim de pozitif olduğu halde çok aynu odada durmadık ayrıcalarda uyuduk. Daha fazla mikroba maruz kalmamak için dokunduğumuz yerleri sürekli çamaşır suyuyla sildim. Çok geçmiş olsun