Ya kızlar adetim geçen ay 4 ü idi bekliyorum gelcek diye illa çünkü 2 3 gün önce gelir ayıptır söylemesi lavaboy girdim sık idrar var tabi bir baktım bir iki damla pembe tuvalete damlamış heh adet oldum sedim ama kasık ağrım var gelmemiş gene göğüslerim de acayip karardı sanki her an adet olcak gibiyim 🤷🏼♀️