Kizlar geçen ay 3unde adet olmuştum bende pko var 🙄 henüz adet olmadım adet olmam için doktor tarlusal verdi ilaçlarım yeni bitti monodoks kullanıyordum ve multivit kullanıyorum ilaaclardan dolayı mı böyle yaptı acaba bir hafta daha adet olmami beklicem düzensiz olduğu için tarlusali henüz içmedim ne olur ne olmaz test yapıp öyle icicem ama bu bel ağrısı beni mafvetti 🥺