Tuuba111 Merhaba kızlar. 39+5 günlük gebeyim. Bugün Covid pozitif çıktı. Özel hastaneye gidiyordum. Şuan Şehir hastanesinde doğum yapacağım. Hiç tanımadığım doktor doğurtacak. Benim gibi doğumda Covid olan var mı? Refakatçi alınıyor mu bu durumda
guzellanne Tuuba111 Allahım şifa versin inşallah çok geçmiş olsun. Benim bilgim yok üstte kalsın 😊 inşallah evladınızı sağlıklı bir şekilde kucağına alırsınız 🤲🏻 Rabbim hakkınızda hayırlısı nasip etsin 💕
Mavi34 Tuuba111 covid hastalarına da refakatçi alındığına gire sana da alırlar bence Allah yardımcın olsun
Eylulasknn Tuuba111 benimde son haftam eşim pozitif bende test verdim sonuç bekliyorum. Kendi hastanem doğum için kabul etti şükür bende özele gidiyorum. 1 kişi refakatçi gelebilir dedi
ahemsiree Tuuba111 İyi şeyler düşünmeye çalışın, siz iyi olun bebeğiniz de iyi olsun sağlıcakla kavuşun inşallah birbirinize Rabbim şifa versin. Aşı olmuş muydunuz
Eylulasknn Tuuba111 şükür benim testim negatif çıktı. Arkadaşım yaşadı aynısını hiç bişey olmadı içinizi ferah tutun sağlıkla alır evinize dönersiniz inşallah bebeğinizi
Tuuba111 ahemsiree hayır aşı olmadım. Doğumu yaptım çok şükür. Yanıma refakatçi almadılar. Fırsatı olan evden dışarı çıkmasın
nslhhsn9221 Tuuba111 çok geçmiş olsun. Covid olduğunuzu öğrenince hemen dogumami aldılar. Süreç nasıl oldu. Bende 40+0 im şüphemiz var. Bugün ablamın test sonucuna göre bakacaz. Merak ediyorum. Covid olsam ne olacak
Tuuba111 nslhhsn9221 covid teşhisi oldu 1 gün sonra doğal olarak doğumum gerçekleşti. İnşallah covid değilsinizdir. Sağlık Ocağı topuk kanını bile karantina bitince alacak. Bebeğim ateşlendi sırf o hastaneye mikrobun içine sokmayalım diye neler yaşadık. Covidli hasta kabul eden özel hastaneler varmış sonradan öğrendik. Bir araştırın