Ayseonay Kızlar bugün akşam daha yoğun olacak şekilde karnım çok sertleşti ve kasıklarımda ağrı var acaba doğuracak mıyım 😩
Ayssunn Ayseonay belki de doğum olacaktır :) duşunuzu falan alın her ihtimale karşı eşyalarınız falan hazır olsun 🙏🥲
Kilicc94 Ayseonay bugün aynı şeyler bende de oldu (38+5) biraz da temizlik yapmıştım ondan mı oldu bilmiyorum ama hissiyat olarak hala gelmeyecek gibi hissediyorum 😄
durunun_annesi60 Ayseonay aynı durum bendede var 39 haftaligim bugün çok sertleşti ve kasiklarima belime vurdu ağrı ayriyeten şuan oluyorum mide bulantısı ve yanmasından normalmi acaba yoksa doğumla alakalı bişiy olabilir mi 🙂
Melimom Ayseonay 38+4 ben de aynı durumdayım. Gece sancıya uyandım. Karnım sertleşiyor ağrıyor. Su veya nişan gelmedi. Sıklığını not alıyorum 10 dakikada 3 kere olursa doktora gideceğim.
Ayseonay Ayssunn içimde bi korku var ya herseyim hazır duşa mı girsem eşim de yorgundu uyu dinlen dedim belki devam eder ağrılarım dinlensin benimle ilgilensin diye
Ayssunn Ayseonay eşiniz uyumaya devam etsin siz duşunuzu alın her ihtimale karşı eğer daha çok şiddetlenirse o zaman uyandırın eşinizi 🤗 nişan falan gelmiş miydi
Ayseonay Ayssunn öyle yapayım o zaman yok sürekli kontrol ettim nişan felan hiç bişey de yok böyle adet ağrısı gibi bugün gittim doktora da sancı çıkmadı hiç
Ayssunn Ayseonay bende henüz doğum yapmadığım için pek bilmiyorum 32 haftalığım bende , siz neredeyse sonlardasınız belki de geliyordur bebişiniz hayırlısı olsun gelecekse de sağlıkla gelsin 🧚♀️
MerveAymina Duş almanız iyi gelebilir. Aldıktan sonra solunuza yatın ve kendinizi dinleyin. Sancı olursa sıklığına bakın😊
Ayseonay Kilicc94 bana sanki gelecek gibi geliyor ama bilmiyorum ki ilk bebek nasıl başlar doğum anlamıyorum 😁
Ayseonay Ayssunn insaallah dua edin biraz korkuyorum yanımda kimsem de yok henüz annem cumartesiye bilet aldı gelecek insaallah
Ayseonay durunun_annesi60 sanırım sizde benim gibisiniz ☺️ Duşa girdim çıktım hafifledi sanki biraz ağrım uzandım dinlenmeye calısyorum sizde öyle yapın duşa bi girin
Ayseonay Ayssunn daha yeni eve geldim nst çok sancı çıkmadı ama ağrım var dedim ısrarla alttan baktı açılma da yok eve geldik bekliyorum ne olacak bilmiyorum
durunun_annesi60 Ayseonay gitmedim ben doktora ama. Aklımda kalmıyor değil rahatsız edici bir ağrım yok ama acaba önemli midir diyorum kendi kendime