Merhaba güzel anneler 37+1 haftaligim bebeğim baş aşamayı bu zamana kadar ama üç gündür falan mideme çok baski yapiyo bugün kaşık ağrılarım vardı duşa girdim geçti şuan da mideme baski yapiyo zor nefes alıyorum hareketleri kasiklarim da ve boşluk mu desem sırtım desem ağrıyor başına gelen var mı bebeğim döndü mü yoksa