Nilly34 37+4 deyim. 5 gün sonra spinal sezeryan ile doğumum var ve zaman son haftalarda geçmiyor. Çok ağırlaştım. Ağrılarım var… Son zamanlar rahat geçsin artık 🙄
Papatya_38 Nilly34 Spinal sezeryani siz mi istediniz doktorunuz mu , genel olmayı düşünüyorum bende herks birsdy diyor ne kadar doğru bilemem ama spinal olunca bel baş ağrısı kalıcı kalıyormuş , genel neden istemezsiniz acaba doktorunuz mu önermedi🥰
Glbnpk Papatya_38 ben Spinal oldum ne bel ağrım ne de baş ağrım yok hiç de olmadı. İki ay oldu doğum yapalı. 🥰 Spinali de herkese öneririm. Doğum anına şahit olmak çok güzel. ♥️
Nilly34 Papatya_38 benim doktorum önerdi. Benimki bayağı iri bir bebek sezeryanda karar kıldık, geneli ben istemedim bebeğin doğumunu görmek istiyorum 🙏
Nehir3351 sedanur4004 ayin kaçına gün verdi sana cnm aramızda 2 gün var senle merak ettim ben daha gün almadim