gullcannn Ahhh şu büyükler olmasa ben miniğimle her şeyin üstesinden gelirim, şimdiden o düşüncedeyim. Ama kayınvalidem ayrı dert (sanki kendi çocuğu ne söylemler ne düşünceler, beşik bulmuş birisinden kurup yatağımın yanında yatıracağım bile diyor siz düşünün gerisini, 😳kendi annem kendi zamanındaki gibi yapmak istiyor) her kafadan bir ses çıkmasından çekiniyorum. Ya da kafama huni takıp pes etmekten 😂 umarım allahım bana güç kuvvet verir de miniğimle baş başa kalıp istediğim düzeni oturturum. Siz uyku düzenini nasıl oturttunuz ? Gece gündüz ayrımını nasıl öğrendi minik kuş mesela ? 🐣❤️