Dilaraa1 Amin canım hepimizinkini inşallah. Canım ben 38+5 te kontrole gittiğimde nstde bebeğimin hareketleri ve kalp atışında normalin bir tik altina inme olmustu. Bizde doktorumla konustuk. Önceki hafta kontrolde 1,5 2 ye yakın açılma vardı. Suni Sanci karari verdik. Suni Sanci verilip 4 cm e ulasinca tabi ağrılarda iyice fena oldu. Doktorum dedi ki hem süreç hızlanacak epidural ile hem ağrın gidecek hemde bebis daha çok strese girmesin. Hemen saniyelik birsey oturup sirtini dönüyorsun belinn orda minik bir sinek ısırığı gibi iğne girişi sonrası yok hemen sancılar gidiyor. Agri gidiyor ama bebeğin sertleşip digum için baskı yaptığını anliyorsunz harika birşey. Doktorumun dediği gibi epidural süreci hızlandırdı 1 saat bile olmadan 10cm oldu. Doğum esnasında da epidural yapıldı nasıl hissedeceğim diye korkma. Çünkü kasilmayi hissetmiyorsun ama artık bebeğin aşağı ittirisini müthiş hissediyorsun o anda doktorun ikin diyor demesede ikinma hissi zaten geliyor vücut oyle birseyki engel olmuyor hiçbirşey ve 10-5 dkda doğum yaptim. Sonrasında da belimde ağrı olmadi. Yapan kişi ile alakalı sanirim. İlk 1 hafta yapılan yeri anliyordum ignenin sonrasi hiçbirşey kalmadı