Seda3452 bence farklı bir görüş daha alın. Tabiki şartla normalse normal doğurun, ama çatı darlığı maalesef buna engel. Ben normal doğuracağım diye 41.haftayı beklemiştim ama mecburi sezeryana girdim. Ne sancı ne açılma, bebek kanala bile girmemişti. Çatım çok müsaitti halbuki. Bazen olmayınca olmuyor. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.