MevaBera İyi akşamlar herkese . Doktorum ferplex vermişti Demir ilacı olarak içinde 10 flakton(tüp var) acaba tek seferlik mi 2,3 seferlik mi geçen hafta almıştım unutmuşum bilen var mı Kızlar 💐💐💐💐
KlncA MevaBera benimki başka marka gerçi ama tek kullanımlık günde bi tüpü açıp içiyorsunuz hepsini. Bence sizinki de öyledir. Kütünün İçinden prospektüs çıkmadı mı orada yazar?
Zenan Bana da vermislerdi 10 tüp. Ama marka farkliydi. 4 ayliktan 8 ayliga kadar kullandim. İlaci birakma diyordu her gittiğimde doktor.
MevaBera Zenan yani tüpleri tek seferlik kullanmıyoruz değil mi çok gibi geldi bana doktora soracağım ama bir haftadır aldım duruyordu yeni aklıma geldi 😓 de portakal suyu ya da limonatanın içine karıştır iç demişti
Zenan Aynen benimki de tek kullanimlik tüplerden olusuyor.açıp iciyosun. İcemeyenler icin karistir diyodur sanirim. Bazilarina da ekmege sür diyolar