betlulk05 Yarın 19 hafta olucaz ve ben bu çocuğun hareketlerini hala hiç hissetmedim neden böyle acabaaa 🙁 1 ayı geçkindir de kontole gitmedim randevum da birkaç gün sonra. Acaba bişey mi oldu diye düşünmekten kendimi alamıyorum
Xxxseliiiin betlulk05 ben 22 de hissetmiştim kolum göbeğimdeyken pat diye bişey vurdu olmuştu korkmayın hissetmek istiyorsunuz biliyorum ama bir başlayınca durmuyorlar 30 haftadayım kaburgalarımdan çıkacak artık 🙃
minikmucizelerimmm Cok normal canım bende aynı tedirginlikteydim acaba bisey mi oldu ondan mı hissetmiyorum diye ama neredeyse 23 haftaya kadar hissetmedim heleki ilk gebelikse çok normal korkma
betlulk05 minikmucizelerimmm ilk hissetme nasıl oluyo bende bazen karnımda gerilme yada karnımda arada bi küçük küçük atma tarzında bişeyler oluyo acaba çocuk mu hareket ediyo onu merak ediyorum 😅
Fatmanurrkurttas Ben 21. Haftadayım daha yeni hissetmeye başladım bir problem olduğunu düşünmüyorum içini ferah tut
betlulk05 Fatmanurrkurttas ilk hissetmeniz nasıl oldu ne gibi bi hissi vardı da siz hareket olduğunu anladınız ? 😊
Selin_34 Valla suan 25+3 teyim ben bile cok hisetmiyorum korkmayın sizin haftanızda bende hiç hisetmiyordum☺️
ikigozumuncicegii betlulk05 evet canım bebeğinin hareketi o tık tık atıyo . Bende öyle hissediyorum çünki uzanınca daha çok hareket ediyo .
minikmucizelerimmm betlulk05 ben zannediyordum ki bağırsaklarım hareketleniyor en son detaylı ultrasona gittim her bağırsak zannettiğim harekette baktım bebek elini kolunu hareket ettiriyor o zaman anladım ki benim oğlanlarmıs 😂😂
minikmucizelerimmm betlulk05 aynen atma tarzında oluyor bende 27. haftamdayım ikizlerle daha tam olarak elimi kolumu basimj çok anlamıyorum ama biseyler olduğunu bariz anlıyorsun. Ikizlerde yerleri dar olunca daha az hissediliyormus ondan oda heralde🤗
Fatmanurrkurttas betlulk05 genelde oturup ayaklarımı uzattığım zaman içten bir hareket oluyor benim genelde hep sol tarafım ama gün içerisinde bir iki defa doktora sorduğumda hareket demişti öyle anlamıştım
270419 betlulk05 çok normal canım ilk gebeliğimde bende 22 de hissetmiştim şuna ikinci gebeliğim 14 den beri hissediyorum ilk gebelikte çok normal Allah’ın iZni ile sıkma canını
PerinU betlulk05 bende o haftalarda hissedemediyordum herkes hissediyorum yazıyordu doktoruma sordum çok normal 23-24-25 e kadar hissedersin dedi ki öyle de oldu korkmayın yani ama insan hevesleniyor hissedebilmek için
hamisanne_63 betlulk05 aynıyız sanırım şuan bizde tam 19 haftalık olduk ve ben iki gündür hisstermeye başladım am tekme şeklinde hiç hissetmedim sadece sırt üstü uzanıyorum elimi koyuyorum ve hafif hafif balık gibi sağa sola kayıyor kıpırdıyo gibi bişeyler hissediyorum 😍