Ddrykp ben ilk kızımı orda doğum yaptım doktorum ilgiliydi ama tek sıkıntısı odada çok yatak var tek sıkıntı oydu benim için ama zaten 1 gece kaldım fazla dert olmadi doğum gayet rahat geçti ikinci Kizimida orda kontrole gidiyorum doktorum çok iyi ilgileniyor ilk gebeligimde bende tereddüt etmiştim açıkçası şans mi bilemedim ben gayet memnunum yani