Bsragrcn canım bende de öyleydi enfeksiyon çıktı ondan dolayı oluyormus bir doktor aminyon sıvısı sızıyor dedi sonra 4 doktora gittim 4de herşeyin normal olduğunu enfeksiyondan olduğunu soyledi içini rahat tut korkma rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin cümlemize