Kbrysf Ben ilk gebeliğimde yaşadım,neredeyse gebeliği sonlandırmaya gidicekti Allah korudu.Toxo igg pozitifse sıkıntı yok bağışıklık kazanmşsınız demek,ama doktorlar şuna önem veriyor,gebelikten 6 ay öncemi geçirdin yoksa yakın tarihtemi.Benim 8 ay geçmişti o şeklde kurtuldum.Herhangi bir belirtisi olmuyor,kanda çıkıyor