FundaCeylan aslında sisteme düşer düşmez arıyorlar. Bilgilendiriyorlar, hemşire kendini tanıtıyor sizi davet ediyor. Özele kontrole gitsenizde, devlet aile hekimliği tarafından sizi takip etmek istiyor. Aşı zamanlarınızda, tahlil zamanlarınızda arıyorlar, aiz unutsanız bile. Bebek doğduğunda da aşıları ve genel büyüme takibi için sizinle 1,5-2 yıl takipte oluyorlar. Özel aşıları yapmıyorlar isterseniz siz ücretli yaptırıyorsunuz, rotavirüs gibi aşılar. Benim doktorumun özel muayenehanesi var ama her kontrol sonrası sağlık ocağındaki hemşirem arar benden aylık bilgi alır. İlk doğumum da hatta eve gelip bebek ziyareti yapmıştı aile hekimimiz ve hemşiremiz.