Bade_ Merhaba kızlar 39+1 oldum kızımın gelesi yol galiba doktora gittim Altan muahene oldum bu sefer biraz daha acıdı canım 1 cm açılma var dedi. Çatıya inmiş dedi bebek böyle durum yaşayanlar var mı varsa kaç günde açılma tamamlandı. Sancı başladı