Dilekcnkn Ozgrrr Hayır canım ben de ya sağıma yatıyorum ya soluma insan sürekli soluna yatarsa bebek yamulur artık 😂
rabiagucer03 Ozgrrr Çok geçmiş olsun 🌼 Benim doktorum aşı konusunda şimdilik dur yaptırma falan dedi anlamadım napıcağımı 😔
Busra_gunyuzlu Kızlar ben hıc soluma yatmıyorum batma hıssı gelıyor gogusume sıkışıyor ve bebek ıcerıden tekme atıyor sureklı