Gozzdee Hamileliğin ilk haftalarından beri karın ağrısı şikayeti olan var mı . Kasık ağrısı değil normal herkeste olan karın ağrıması gibi. Neden oluyor bilginiz var mı ne zaman geçer? (12 haftalığım)
hafsa2020 Gozzdee ben çok sık yaşadım üşütmekten olabilir yada eğer dayanılmayack kadrsa idrar yolu enfeksiyonu olabilir.. ama daha çok ayaktan üşütmekten oluyordur.. Yine de sorun doktorunuza
Mrvnrtprak Gozzdee eğer kabızlık şikayetin varsa büyük ihtimal ondandır. Bağırsaklar rahat bırakmıyor insanı ☺️
FtmBkn Öğrendiğim günden beri ağrım oluyo karın kasık rahim bağları her türlüsü yani doktorum hepsine normal vücut değişikliğe uğruyo genişliyo dedi içiniz ferah olsun
Gozzdee FtmBkn banada öyle demişti ama bir türlü geçmeyince korktum yinede . İlk haftalar hatta ilk 1 ay hergün çok şiddetliydi
FtmBkn Ama üşütmemeye dikkat edin klima vantilatörden uzak durun hemen çarpıyo daha da artıyo sancılar ..ama yinede bi idrar tahlili yaptırmanızda fayda var enfeksiyon olabilir
Gozzdee FtmBkn 1 ay önce yaptırdım zaten idrar yolu enfeksiyonum vardı senelerdir. Ama karın ağrısı yapmaz. Doktorumda sıkıntılı bişey söylemedi