duygu_ozgenc Ikinci gebeligim ama karar veremedim ikili test mi daha onemli uclu test mi yani birini yaptirmak istiyorum 15 hafta da gitsem ikili teste olur mu ki cinsiyette o zaman ogrenebilirim belki
elftrndmrci duygu_ozgenc ikili testin zamanı var 14. Hafta son diye biliyorum. Doktorunuz bişe söylemedimi?
Aycaccelik duygu_ozgenc benim de ikinci gebeliğim ama kontrolleri yine aynı şekil ihmal etmemeye özen gösteriyorum bence ikisine de gidin ne olacak ki
Deryalim-26 duygu_ozgenc ben 2 li yaptırdım. Ayrıca zaten doktor sormadı kendisi yaptırdı hemen. Sonuç iyç çıkınca 3 lü falan da yapılmadı. 21 haftada detaylı ultrason yaptırdık o kadar.
Kilicbebek duygu_ozgenc ikili test düşük çıkarsa zaten üçlü ye gerek duyulmuyor ki benim öyle olmuştu doktorunuza danışın iki teste birbirinden çok farklı değil
duygu_ozgenc elftrndmrci 9+5 haftalik suan bi defa kalp atisi icin ozele gitmistim bisey demedi oglumda 13 hafta da gitmistim ama suan bebegim de var 14 hafta giderim o arada yapiliyormus
Gizemin-minnakI @duygu_ozgenc çok emin olmamakla beraber 2 Li yaptır derim . Çünkü sanırım 3 lü test daha eski bi yöntemle yapılıyormuş . Yanılma payı daha yüksek diyolar. Ama 11 14. Haftada yapılıyor
duygu_ozgenc Aycaccelik oglum 14 aylik pek gitmek istemiyorum acikcasi 2 li teste giderim 24 hafta da detayli ultrosan bakalim hayirlisi doktorumuz ne diycek sorucam bi
elftrndmrci duygu_ozgenc yani benim doktorum ıkılıden sonra üçlüye gerek duymadı. Zaten ikili test de kesinlik değil olasılık ama ben yaptırdım bılmek gerekir diye düşündüğüm için. Detaylı ultrasonu yaptır dedi. Buarada cinsiyette çok muallak bi durum zaten çocugunuz varmış biliyosunuzdur bizim kız 18+4 de zahmet edip gösterdi. ☺️
duygu_ozgenc elftrndmrci ikili testi yaptiemayi dusunuyorum oglumda hepsini yaptirmistim detayliya gidicem insallah Oglumun cinsiyetini 15+3 te ogrenmistim insallah gosterir bakalim
Azra1818 Benim ilk gebeliğimde 2li ve3lü test im riskli çıkmıştı hamilelgim zehir oldu resmen bana ama çok şükür rabbime sapasağlam kızım oldu dünya güzeli şimdi 2.gebeliğim asla yaptırmıcam ben bu testleri ama sizin yinede kendi kararınız
duygu_ozgenc Azra1818 cok uzuldum bazen yaniltilabiliyor hamilelikte stres kac kat artiyor cok sukur saglikli dogmus belki en azindan ikili testi yaptirabilirsiniz yani keske yaptirsaydim diye pisman olmanizdansa zaten kesin sonuc vermiyor bakalim bende ikiliyi yaptiemayi dusunuyoeum hayirlisi
Kilicbebek duygu_ozgenc doktor kontrolüne gittiğinizde doktor ikili test tahlili veriyor gidip iki tüp kan veriyorsunuz sonuç 1 haftaya çıkıyor. Özel gün felan almaya gerek olan birşey değil ☺️ Olumlu sonuçlanır inşallah
Kilicbebek duygu_ozgenc normal ben o dönemde yaptırdıklarımı aldığım bilgileri bu dönemde unutabiliyorum hayatımız bunlardan ibaret kalmıyor kadınız ve birden çok sorumluluk ve bilgi yüklüyüz insanız yani unutulabiliyor allah kolaylık ve zihin açıklığı güç kuvvet versin bizlere 😂🙈"
Buketylz944 2li testte sorun görmeyen doktorum 3lü 4 lü test yaptırmayı önermedi 2li test en önemlileri bence yaptırın