Kızlar merhaba.Ben hamile olmadan önce saçlarımı kestirecektim ki hamile olduğumu öğrendim ve kaldı.Bulantı hastanede ystış sürecim vs.Zor bir süreç geçirdim şuan 19.haftadayım.Kendimide iyi hissediyorum saçlarımı kestirmek ve boyatmak istiyorum.Fakat annem bu konuda aşırı ısrarcı yani saç kesilmez hamileyken diyor.Ben doktorumun dediklerini genelde dikkate alırım doktorumda sorun yok diyor fakat annem okadar ısrarcı ki asla kesmemi istemiyor😂Sizler ne düşünüyorsunuz.?