iremcn Siz başvuru yapın ya da eşiniz . Hemen geçici nüfus kağıdı veriyorlar aninda kimlik kartı eve gelene kadar. Ama zaten 1 hafta 10 gün kadar sizin adinizla geciyor. Bizim nüfus kağıdı olmasına rağmen ilk gittigimizde orada kimlik bilgileri açılmadığı için benim adimla bebek Gülcan vs diyorlardi oğluma kayitta . Doğum yaptığım hastane olduğu içinde olabilir