elifmom2 Kızlar yarın 37+6 da planlı sezeryan oluyorum dualarınızı bekliyorum sağ salim bebeğimi kucagıma alırım insAllah sonrada doğum hikayemi sizinle paylasırım 🤲🏻☺️
elifmom2 Denizfdn erken olmayı ben istemedim açıkcası doktorum bu tarihi verdi sanırım bebeğin kilosu gelişimi ne göre belirledi sormadım yani
Denizfdn elifmom2 kilosu kacti cnm bende 37.6 yim 38. Hafta 3 gune verdi carsamba gunu dogumum ikincim olmasina ragmen cunku 1 gram 1 gram demkki iyi kilosu
elifmom2 Denizfdn 36+2 de 2950 idi şu an ne kadar bilmiyorum herhalde 3300 filan olmustur diye düşünüyorum kiloyu cok problem etmiyorum ya ciğer sorunu filan olmasında küvezlik durumu yani kilo alır Allahın izniyle
Denizfdn elifmom2 kilosu iyi canim haftasina gore gayet gelismistir cigeri 35 36 atlatmak onemli olan