Elif_Eda [silindi] Oluyor canım bebek baş aşşağı dönmüşse kol ve bacak hareketleri göğüs kafesinde ciddi acılara neden olabiliyor..😊😊
Deryalim-26 [silindi] ben onu 5. Aydan beri çekiyorum. Önceleri daha fazlaydı. Azalmıştır. Şua ara yine arttı. Bazen nefesimi kesiyor. İyice büyüdü sığmıyor. 38 hafta