Bende 28+1 üçüz gebeyim üç gün önce ağrı sancıyla hastaneye gittim nst de gördü doktor yatışım yapıldı ama devam etmedi ve açılmam olmadığı için taburcu oldum geçti çok şükür arada olabiliyormuş bu zamanlarda ağırlaşmaya başladığımız için. Ama yine de ihmal etmeyin derim bi nst de olsa çektir belli olmaz ihmale hiç gelmez.