Asyaayaz1 Benim hiç olmadı kasık ağrısı oldu oda kanamadan dolayı bünyeden bünyeye değişiyor sanırım🤷♀️
linalinalina Normal Doğum oldu 7.günü ara ara gelip gidiyo şuan var galiba uzun süre ayakta kalınca oluyo bakalım ne zaman geçecek dikişlerim iyileşse bel ağrısı filan gözümde yok
Gizemtarhan01 linalinalina ayın 19 unda normal yaptım erken oldu çok şiddetli sırt ağrım oluyor ve göğüs kafesimin arasından bişey batıyor sanki nefes alamıyorum
Eylem_kaya07 Gün oldu doğum yapalı kasik ağrısı çok yaşıyorum ve dikislerimde ağrı oluyor . Bel ağrısı pek yaşamadım bunyeden bünyeye fark ediyor bence
linalinalina Gizemtarhan01 doğum zor olduysa o yüzdende olabilir ben zorlandım 2 gün doğru dürüst oturup kalkamadım şimdi 1 hafta oldu yeni yeni oturup kalkabiliyorum ondada daha acı var zorlaniyorum inşallah hepimiz çabuk iyilesiriz Allahım bol şifalar versin