aryasmommy Merhaba arkadaşlar 19.haftamızdayız sürekli özelliklede geceleri kramp giriyor inanın hareket dahi edemiyorum.Sizlerdede oluyor mu böyle.Dün artık beni ağlatacak duruma getirdi bu ağrı.😥
aryasmommy bahtnurr1 soda midemi yakıyordu bırakmıştım tekrar başlamalıyım o halde çok teşekkür ederim💛
Dseker Her gün soda İçin yürüyüş yapın en az 30 dak bacağa giriyorsa girdiği anda ayak parmaklarınızı eşiniz içeri doğru çeksin bacak tarafına doğru bastırsın
aryasmommy eliffkrts Ya aslında bana yeni verdi magnezyumu doktorum aynı doktora kuzenim gidiyor 12.haftasında ona da vermiş.Bence geç kullandığımdan dediğiniz gibi düzenli kullanırsam geçer inşallah🤲🏻