Merhaba bisey danışmak istiyorum. Mide bulantısı için doktora gıttım kan tahlili verdim 1.22 sonuc cikti doktor gebelık yok dedı ama internete baktıgımda 1-2 haftalık olabılır yazıyor. Ve benım hala mıde bulantısı,kasık agrım gecmedı ve bu arada 20 gun adetim gecıktı hamıle olma ımkanım varmı…
Simdiden tesekurlerr 😊😊