babyiscoming daha 2 gün önce oldum 39 haftam bitti 40in içindeyim ne kanama ne acı hiçbişey hissetmedim tek hissettiğim muayeneden sonra kasigimin ve bacağımin ağrısı oldu oda normal diye düşünüyorum çünkü parmağı itiyo içine ve kasıyorsan normaldir diye düşünüyorum korkmayın sakın 😊