Nesli-14 bn 250 çıktığında hamile kaldigimi ogrendim ama banada kimyasal olabilir 1 hafta sonra gel keseye bakalim demislerdi. Senin icinde ayni sey gecerli 1 hafta sonra gidip baktır burda herkes bisey der çünkü. Bide gecmiste bi kimyasal gebeliğin var. Oladabilir olmayadabilir yani. Rabbim gönlüne göre versin