Merhaba kızlar bugün 36+2de muayene oldum ve doktor normal doğum deneyebilecegimizi söyledi. Doğum koçuna yönlendirdi ve verdiği tavsiyeleri sizle de paylaşmak istedim.
👉🏻 Bu günden itibaren günde 5-7 hurma yiyebilecegimi söyledi.
👉🏻 Gün aşırı perine masajı önerdi.
👉🏻 Bir pilates topuyla egzersiz yapmamı önerdi, ileri geri, 8 çizerek, aşağı yukarı şeklinde. İnternette de videoları bulabilirmişiz.
👉🏻 Cinsel ilişki önerdi.
👉🏻 Nişan gelirse (sümüksü ve kanlı akıntı) ve suyum gelirse beklemeden hastaneye gelmemi önerdi. Bilinenin aksine suyun gelince evde beklemen iyi olmaz, bebeğin enfeksiyon riski olabilir, gerekirse biz seni eve yollariz ama mutlaka gel doktoruna görün dedi.
👉🏻 Bol su icmemi önerdi
👉🏻Günde 1 saat yürüyüş ve merdiven inip çıkmamı önerdi.
Kısaca hareket etmekten korkmamami söyledi ve nefes egzersizi ogrenmemi önerdi. Burundan derin nefes alıp 3 saniye tutup, 3 seferde dışarı vermemi önerdi. Kasılmalar başladığında ya da sancı anında bağırmak ağlamak vs gücünü kaybetmene engel olur, 10 cm açıklığa ulaşınca ikinmani isteriz ve gücünü buna saklamalisin dedi.
Umarım tüm anne adayları için faydalı olur 🤗