Ayseee4238 çarşamba günü oldum korkulacak hiç bişey yok burda bir çok kişinin yazdığından etkilenip korkmuştum kendini serbest bırak sakin ol nefes al ver 1 dakika bile sürmüyor doktor eldivenini çıkarmaya başladı bu kadarmıydı diye sordum neden dedi acımadı acıması gerekmiyormuydu dedim hayır bitti dedi hatta güldü baya 😂😂😂😂 hatta dedi sen ne sakinsin başarırsın bu işi dedi dalga geçti üzerine Bi de eşim de konuştuklarımızı duydu şimdi o da aynı aklına geldikçe gülüyor bu kadarcıkmıydı diyor 😂😂😂😂😂😂