Goksen35 Bu sabah 06:10 da suni sanciyla dogum yaptim ilk kez duydum dogumdan sonra bebegin kan sekerine baktilar 55 cikti hemsire 60 alti istemiyoruz emzirmeye devam et sana mama vericem onuda emzirdikten sonra ver yeniden olcelim dedi dedigi gibi yaptim 66 cikti ama emzirmeye devam et arada mama da vermeyi ihmal etme dedi bu seker konusu cok kafami karistirdi basina gelen var mi napmak lazim sutum yetmiyo mu acaba neden boyle oluyo
Meryemaskerden Goksen35 gebelikte şekeriniz varmıydıki acaba bende çok korkuorum gebelik sekerim var düşük çıkıyor son günlerimdeyim doğum yapıcam dogdugunda bebeginde duserse die cok endiseleniorum cunku cok riskli 😣
Kivito Hemşire doktorda mamayı ver diyorsa ver bence ve emzir belki ilk başlarda yetmeyebilir aç kalmasın yavrucak
Goksen35 Kivito Yok veriyorum mamayi ama icimede dert oldu sadece acliktansa sutum artana kadar mecbur mama takviyesi yapariz emzirmeyi birakmayi dusunmuyorum cunku baska biseyden bi hastaliktan olmasinda tek sorunu aclik olsun onunda cozumu var
Goksen35 Meryemaskerden Yok cnm gebelikte sekerim cikmadi bnde bilmiyorum bebegin sekerinin dusmesinin ne gibi riskleri var acaba
Meryemaskerden Goksen35 ya benm gebelikte sekerim olduğu icin benm bebek risk altinda oluyor sizin yoktuysa sekeriniz normaldir belki onu bilmiyorum cnm
Goksen35 Meryemaskerden Anladim canim sagol cok gecmis olsun sanada moralini bozma hic bakalim ne dicekler bi daha bnde merak ediyorum insallah kotu bisey demezler