Ozcelik 9 yıl önce spinal sez oldum. Çokk memnun kaldım. Benimki mecburi sezeryandı ama o kadar memnun kaldımki şimdi 2.gebeliğimde de sezeryan istiyorum. Odaya çıkınca 3-4 saat içinde uyuşukluğum geçti, bebeğimle ilgilenebildim. Hemen ayaklandım, biraz dikiş sızısı oluyor ama sakın sürekli yatmayın, ne kadar hareket o kadar çabuk toparlanma getiriyor. 2.gün hastanede duş alıp taburcu oldum. 1 hafta kayınvalidem evde kaldı yanımda, 1 hafta sonra gerek olmadığını anladım ve kendim bakmaya başladım. Şimdi 9 yaşında koca kız😊 abla olmak için gün sayıyor. Korkmayın inşallah çok güzel geçecek sizinkide. Herkesin tecrübesi farklı tabi ama güzel düşünün, bebeğinizi düşünün. Her acı geçiyor o zaman 🌸