Deryalim-26 Melos1 38 haftalığım bende de oluyordu. Hala da oluyor daha önce idrar tahlili falanda verdim Bi sıkıntı çıkmadı. Normal olduğunu düşünüyorum. Ama içim rahat etsin dersen doktoruna söyle. Bol bol su için.
goktugun_annesiii Pembepanterr kesilmiş gibi değil tam canım belirtmek için öyle dedim bildiğin beyaz sıvı
Pembepanterr goktugun_annesiii o zaman normal diye biliyorum sarı yada kesilmiş yoğurt gibi yeşil vs renkler enfenksiyon kabul ediliyor kuzu
goktugun_annesiii Pembepanterr anladım canım teşekkür ederim bilgin için doktor kontrolünde doktoruma da soracağım bakalım ne diyecek 🤷🏼♀️😇
Eriminannesi04 Melos1 valah normal beyaz bez alıp yıkayıp ütülü kullandım baktım o daha çok zararlı şimdilik pet kullaniyom doktorada hiç sormak aklıma gelmedi ama anne olanlara sordum gayet normal dedi
Melos1 Eriminannesi04 yanlış yönlendirmek istemem tabiki ama öyle duydum, ben hiçbişey koymuyorum ama iç çamaşırlarımı iyice ütüleyip buhar basıyorum öylede yapabilirsiniz
Eriminannesi04 Melos1 Valah aslında bende kullanmak istemiyorum ama sırf iç çamaşırim ıslanmasn diye diye yoksa bende kullanmak istemiyorum yinede çok tşkler canım
Haticenur31 Melos1 doktorum bu beyaz akıntının rahim duvarının genişlemesiyle geldigini söyledi korkulacak birşey yok dedi 32 haftalıgım gelmeye devam ediyor halen benimde.