Hamileliğinizin 30+ dönemlerindeyseniz ve bebek yukarıdaysa midenize baskı yapıyor olabilir. Ben de yaklaşık 3-4 hafta çektim ne yesem çıkarıyordum mide ağrısı da oluyordu geceleri. Şimdi bulantılarım geçti 37 deyim ama mide yanmalarım devam. Yemek bile yemek istemiyorum midem ağrıyacak korkusundan. Bebek aşağıya indikçe rahatlayacakmışız doktorum öyle demişti