kizceannesi Kızlar merakımdan soruyorum hani hep diyorlar ya bebek şu kadar geriden geliyor diye mesela ben ultrasona girdiğimde 32+4 tüm. Ama ultrasona bakınca hafta yerinde 32+1 yazıyordu geriden gelmesi bumu oluyor 3 gün geriden geliyor oluyor demi
Sevim1609 kizceannesi Aynen canım o ama 3 güne doktorlar getiren demiyor. Bazı bebekler küçük oluyor doktorum bana 3 kg doğan bebekte normal 4 kilo olanda normal dedi. Önemli olan her hafta almadı gerektiği kiloyu almasıymış
Birumuteses29 Benimde 24 olmam gerekiyor ama 23 cıktı kilosu 530 gr az değil ama daha çok olabilirdi dedi doktorum
kizceannesi Birumuteses29 bana doktorum bişey söylemedi en başından belli bu 3 günlük gerilik var çok şükür ilerlemedi gerilik hala aynı bir hafta gerilik kötü değil doktorlar 2 hafta gerilik yada 2 hafta ileri olması sorun olmaz diyorlar araştırdığım kadarıyla daha fazlası sıkıntıymış
Birumuteses29 kizceannesi evet bende sordum sıkıntı yok sen halledersin onu deyip verdi gazı bakalım bidhaki kontrolde düzelir mi😀
kizceannesi Sevim1609 cevabın için teşekkür ederim canım aynen hatta 2500 ve üstü normalmiş yani 2500 doğan bebekte 4 doğan bebekte gelişim iyi oluyormış