Ayslkrc Selam kızlar 39+1 deyim hafif sancılarım var belimde kasıklarımda ve çatı kısmında batmalar sancılar oluyor. Şimdide otururken damla damla bişi aktığını hissediyorum sizce suyum mu geliyor ne yapsam bilemedim?
cinardefnemoms Ayslkrc suyun gelmeye devam ediyorsa git canım önce suyun gelmesi bebek için sakıncalı. Bebeğe giden yol açık olduğu için enfeksiyon kapma riskin var. Benim ilk suyum geldi ilk gebelikte sancım yoktu hiç eve yollamadilar bu yüzden
Ayslkrc Laleeeeeee ederim inşallah ama belimdeki ve kasıklarımda ağrı fazlalaştı sabah giderim galiba
Ayslkrc cinardefnemoms sancılarım çok arttı gidicem dua edin 🤲 sizlerde benim duamdasiniz rabbim sağ salim evlatrimiza kavuşmayı nasip etsin 🥰🤲
cinardefnemoms Ayslkrc sağlıkla gelsin canım bi avazda inşallah 🤲🏼 kolay bı doğum olsun güle güle gir güle güle çık inşallah 🤲🏼♥️♥️