mor_menekse1 Ayss7 nasıl geçsin bulantı lavabo önunden ayrılmadan geçiyor çok şükür 😂😂 6+6 da duymuştum çok şükür
mumum Ayss7 6+6 yım yavaş yavaş geliyor kusmaktan çok korkuyorum ama kusunca rahatlıcakmışım gibi geliyor yolun başındayız inşallah çabuk geçer güzel geçer
Ayss7 mor_menekse1 ay benjm de bulantım çok ama kusmak ıstemıyorum zorla duruyorum sız kusuyr msnz acaba su ıcsem çıkacak gbı agzmda hersey 🤭
mor_menekse1 Ayss7 bn avuç avuç kusuyorum canım 😂😂 bulantı ilaçları bile yaramıyo bazen tek temennim bir hafta snra gecmesi 3 ay bitiyor
Berrinkisa33 11 inci haftaya giriyorum tek duam su bulantımın bıtmesı. Ama en kotusu koku hassasıyetı :( kirli sepetınden camasırı makıneye atamıyorum 🥲
mor_menekse1 Berrinkisa33 ben annemlere taşındım ewimi trek ettim resmen 😅😅 tek duam hayırlısıyla bulantım bitsin bir hafta snra 3 ay bitiyor
Berrinkisa33 mor_menekse1 eşim asker olduğu için artvin borçkada yaşıyoruz. Annemler bize 1400 km uzakta. Eşimde 2 günde bir gelebiliyor eve. Geceleri bile yalnızım maalesef. Beslenmem sıfır :(