Naciyeylmz eskiler genelde hep normal doğum yaptığı için, sarkma oluyor. aslında bunun%80 civarında sebebi normal doğum🙏🏻 çok sayıda doğum yapmak.. bu yüzden hep anneler anneanne babaanneler nineler ay güldürme dur altıma işicem derler :) muhakkak doktora gitmeli🙏🏻 ama menapoz ve normal doğum malesef ileride böyle sorunlara neden oluyor