Canann18 canim zaten hamilelerin yüzde 70 i normal dogum yapsa bile 40inci haftayı pek goremiyo. 10 hamilerden 2 si 40li haftalarda doguruyo 7si 38 39. Haftada zaten. 1i de 38 den once oluyo. 38. Haftada zaten bebek gelişimini tamamliyo. Plânlı sezaryenle oluncada sanci agri olmadan yapiyolar