minikbirii_20 9 ay boyunca gebelik belirtisi yaşamadım diyebilirim sadece karnim şişiyor kilo.alip ödem toplamıştım haricinde bisey yaşamadım bu hamileligimde de yok bulantı kusma falan rahat geçirdim ama sizin gebelik belirtisi beklemeniz biraz erken belki ileriki zamanlarda yaşayabilirsiniz inşallah rahat bi gebelik gecirirsiniz