Sevtugm Kizlar bugun sanki karnım alt kısmı kaşıklar doğru baskı var gibi hissediyorum hissettim sizce normal mi sözde olduyor mu bebeğiniz nerde tam olarak
Bsradnz18 Sevtugm canım normal benimde öyle bebeklerimiz büyüyo karnımız genişliyo baskı yapması da sertleşmesi de normal
Sevtugm Bsradnz18 değil mi haklısınız benim ayakta durunca ya da dışarı çıkınca göbek deligimin sol üst tarafi çember şeklinde küçük çember agri oluyor o neden blmyrm küçük bir alanda
Bsradnz18 Sevtugm canım çok normal ben oğlumda ilk zamanlarda böbrek ağrısı çekmiştim meğerse bebek baskı yapıyomuş. Şimdi de ayakta durduğumda belim kopcak göbeğim yere düşecek sanki o derece sertleşiyo karnım bunların hepsine normal dedi doktor