tutkunderya08 28 haftalik gebeyim ve bebegimin cinsiyetini erkek olarak biliyordum ama kiz oldugu ortaya cikti bugun tam 3 doktor da ayni seyi soyledi benim gibi olan arkadaslar var mi şaka gibj 😀😀
Derya2867 tutkunderya08 19 haftalık hamileyim hala cinsiyeti bilmiyorum kıza benziyor diye tahmin edebiliyorlar sadece
yigitegenin_annesi tutkunderya08 😲😲bende 23üm erkke dedi isimli hastahne çıkışı yaptırcaktım postu okuduk tan sonra vazgeçtim😂biraz daha bekliyim değişebilri yanılma olur
tutkunderya08 Sultann1603 hayir hic bir alışveriş yapmamistim ve gec kaldığımı düşünüyordum ama allahtan yapmamişim
tutkunderya08 yigitegenin_annesi oyle dusunmeyin benim sorumsuzlugumda var ayrintili ultrasona falan da girmedim 19 haftalikken öğrendim ve bi daha doktora gitmedim o yüzden bu kadar gec ogrendim gercek cinsiyetini
Papatya2768 tutkunderya08 bacak arası göstermediler mi yada pipi resmi vermediler mi baya ileri haftan yanılmaları garip geldi canım